Zaufali mi:

Zaufali mi:

Francesca Hornak "Siedem Dni Razem"


Tytuł: Siedem dni razem 
Tytuł oryginalny: Seven Days of Us
Autor: Francesca Hornak
Wydawnictwo: Harper Collins
Data I wydania:  17 października 2017
Data I polskiego wydania: 15 listopada 2017
Liczba stron: 382
Kategoria: powieść obyczajowa

          23 grudnia 2016 Olivia Birch wraca do Londynu, po tym jak spędziła kilka miesięcy w Liberii, pracując jako lekarz z osobami chorymi na wirus Haag. Zgodnie z obowiązującymi przepisami po powrocie musi odbyć siedmiodniową kwarantannę, kobieta postanawia spędzić  ten czas ze swoja rodziną,  matką Emmą, ojcem Andrew oraz siostrą Phoebe. Birchowie od dawna nie miali okazji spędzić tyle czasu razem, teraz będą odcięci od świata, skazani wyłącznie na swoje towarzystwo, w rodzinnej posiadłości, w której nawet wi-fi brakuje wiele do ideału. Podczas tego tygodnia każdy z członków rodziny ma inne tajemnice i problemu na głowie, które sprawiają, że rodzina nie potrafi cieszyć się w pełni swoim towarzystwem. Andrew otrzymał niedawno maila, który może diametralnie zmienić jego życie, Emma kilka dni przed świętami, również dowiedziała się o pewnej rzeczy, która może wywróć jej życie do góry nogami, Olivia ukrywa przed bliskimi, że poznała kogoś wyjątkowego podczas pobytu w Liberii, natomiast jej młodsza siostra Phoebe mówi wyłącznie o planowanym ślubie, który ma odbyć się dopiero kolejnej zimy. 
       Przed rozpoczęciem książki Francesci Hornak spodziewałam się, że czeka mnie lekka, przepełniona Bożonarodzeniowym nastrojem lektura o perypetiach rodziny Birchów. Jednak nie jest to słodka powieść w świątecznym klimacie, Boże Narodzenie jest tu ledwo zauważalnym tłem, gdyby nie rozdziały opatrzone datami zupełnie zapomniałabym o tym, że trwają tam Święta. Ten brak bożonarodzeniowego klimatu, zupełnie mi nie przeszkadzał, bo nie o to w tej słodko-gorzkiej powieści chodziło. Przyznam, że po przeczytaniu jej opisu pomyślałam sobie"O rany, co to za rodzina, która ma problem żeby spędzić ze sobą siedem dni?" Nie mogłam tego pojąć dlaczego dla rodziny, która nie jest w żaden sposób ze sobą skłócona spędzenie tygodnia w swoim towarzystwie to taka tragedia, jednak z każdą kolejną stroną zaczęłam rozumieć bohaterów. W trakcie powieści na jaw wychodzą kolejne sekrety członków rodziny Birchów, a dodatkowo w drzwiach ich domu pojawiają się niezapowiedziani goście.
      Książka Francesci Hornak okazała się niesamowicie wciągająca, chciałam przeczytać ją jak najszybciej nie tylko, aby dowiedzieć się jak rodzina Birchów wytrzyma ze sobą, chłonęłam kolejne strony ponieważ każdy rozdział opisany był z perspektywy innego bohatera, a ja chciałam dowiedzieć się jak potoczy się historia każdego z nich. Siedem dni razem  to przepiękna powieść, przepełniona nie tylko słodkimi świątecznymi rozmowami osób sobie najbliższych, ta powieść to przede wszystkim opis tajemnic i problemów z jakimi zmagają się bohaterowie. Dodatkowym plusem było dla mnie zakończenie, które muszę przyznać, że bardzo mnie zaskoczyło!

Polecam polecam polecam!!!! ❤


Książkę  miałam okazję przeczytać, dzięki uprzejmości 
Znalezione obrazy dla zapytania harper collins

Komentarze

Popularne posty